2011/11/28

L'ALIANZA DE LA TORRASSA A RADIO BARCELONA

Un grup de l'Alianza de la Torrassa vàrem anar a Ràdio Barcelona a actuar (entre elles també hi estava jo, vam dir poesies fins i tot en català), el Director del quadre escènic, el Senyor Armando Blanch ens va dir que féssim el que volguéssim mentre actuéssim mol bé. Us envio una foto de la Alianza per si algun reconeix les persones que vàrem anar.
De dreta a esquerra, Roser Marti, Maruja Ventura, Avel.lina Silvestre, Antonio Comas (el Tonet del Xiprer), el Pituso i Josefina Carrasco . També hi eren presens Juan Segarra, i Octavio Franco.

Van actuar dient poesies: Paquita Nicolas, Avel.lina Silvestre, Maruja Ventura, Juan Segarra i OctavioFranco.
Va presentar el pograma el sr. Armando Blanch.
Any 11 de Octubre de 1946.

AVEL-LINA SLIVESTRE (VELI)

3 comentaris:

PINTORES AL BARRI ha dit...

M'ha fet molta pena llegir que vau dir poemes FINS I TOT EN CATALÀ.

Marian

antònia ha dit...

A mi també em fa molta pena recordar aquella època en la que parlar en català fos una excepció, peró es el que hi havia i malgrat que la hauriem d'oblidar ens és impossible.

Antònia Torrens

Avel.lina ha dit...

A Pintoras del barri.
Agraeixo la vostra comentari,dons jo soc la Avel-lina.
Des de els 14 anys ja deia poesies en català,tothom u agraïa molt el Armando Blanc em va felicità, i em va dir que em quedes a la radio per fer doblatges infantils en aquells ,temps feia falta a casa ,tenia que estar al taulell despatxant. pero jo vaig continuar a la Alianza. vaig dir poesies com `Pubilleta´´ la Negra, El Plat de fusta etc etc .i encara las recordo ara .
Gracies per la vostra col•laboració
AVEL-LINA (veli)